Een telefooncentrale in de cloud vanaf € 14,95 per maand

Een enterprise-class Phone System zonder Enterprise Complexiteit

Onze telefooncentrale is een op standaarden gebaseerde VoIP-centrale die uw traditionele telefooncentrale vervangt,

Het is tevens speciaal ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven en bespaart je geld, administratie en tijd.

Dit terwijl het de gebruikers krachtige mogelijkheden biedt ! Heb je hierover vragen, neem dan contact met ons op.

Een professionele en complete telefooncentrale tot je beschikking met functies als call routing, gesprekken opnemen, voicemail, faxen en nog veel meer handige functies. Onze telefooncentrale is helemaal configureerbaar naar jouw wensen.

De belangrijkste mogelijkheden zijn:

–    Meerdere netnummers
–    onbeperkt gelijktijdige gesprekslijnen
–    Welkomst bericht
–    Wachtrij functie
–    Keuzemenu (toets 1 voor etc)
–    Voicemail naar e-mail
–    Tijd gestuurd doorverbinden
–    Fax naar e-mail
–    PDF naar fax
–    Gespreksopname



Geen vaste kosten meer voor :

ISDN of analoge verbindingen, bellen naar vaste nummers in Nederland vanaf 1,5 cent per minuut, mobiel vanaf  6 cent per minuut
Vragen? Bel of mail ons voor de mogelijkheden

Je krijgt geavanceerde gespreksopties en routering, doorgaans geassocieerd met highend telefoon systemen, waaronder:

*  1 VPS met 20GB opslag, , 4 nummers, SIP trunk en 3 extensie poorten zijn inbegrepen.

Extra extensies á 2,- per maand
Genoemde bedragen zijn exclusief BTW

Alle instellingen van de centrale worden door ons beheerd ! Indien u een aanpassing wenst kan dit aan ons worden doorgegeven, en wij passen het aan.

Op meerdere plekken bereikbaar

Een medewerker kan meerdere toestellen (extensies) hebben waarmee hij op één nummer bereikbaar is. Bijvoorbeeld thuis, op kantoor en bij een klant.
Dit mogen vaste toestellen zijn (buro toestellen) maar ook softphones (telefoon app op smartphone of pc)

belmenu

Interactief bellermenu

Beschikt uw bedrijf over verschillende afdelingen, bijvoorbeeld administratie, verkoop, service dienst, dan kan het handig zijn dat de beller direct door middel van een keuze bij de juiste persoon of afdeling komt.

Kies 1 voor, kies 2 voor… of tussen 12:00 en 13:00 uur zijn wij gesloten ivm onze pauze… etc

Meerdere kantoren op één centrale

Voor het bellen is alleen een internetverbinding nodig. Op één nummer zijn uw medewerkers op meerdere locaties bereikbaar. Ook geschikt voor thuiswerkplekken.

en nog veel meer ! ! !