• 3CX

    VOIP

  • 3CX

    PBX in de cloud.

  • 3CX

    PBX

Uw telefoonsysteem, uw keuze: lokaal of in de cloud

 • Integreer met Salesforce, Freshdesk, Zoho en meer.
• Koppel beller-ID aan contactpersoon in Microsoft 365 en uw database.
• Click2Call. Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM-applicatie.
• Gesprekspop-ups. Gesprekken worden automatisch gekoppeld aan klantrecords.
• Gesprekslogs. Alle gesprekken worden opgeslagen in uw CRM.

Inclusief geavanceerde callcenterfuncties

Meerdere wachtrijstrategieën, zoals routering obv vaardigheden, Round Robin.
Bekijk direct de status van collega’s in andere kantoren.
Train medewerkers tijdens een gesprek met Luisteren, Fluisteren en Inbreken.
Wachtrijbeheerders kunnen medewerkers handmatig aan- en afmelden.
Neem gesprekken op voor training en kwaliteitsbewaking.

Contact

    Openingstijden

    Onze winkel is beperkt geopend van maandag t/m vrijdag
    na telefonische afspraak.


    Tevens is het mogelijk dat wij niet aanwezig zijn op de zaak, ivm werkzaamheden buitenshuis. Hebt u een dringende vraag dan bel of mail ons !

    Buiten deze tijdstippen alleen op afspraak.

    Telefonisch kunt U ons altijd bereiken via ons voicemail systeem
    Zakelijke klanten kunnen ons bereiken op ons zakelijk nummer, of zelfs mobiel nummer..

    Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten en worden er geen bestellingen verzonden.