Uw telefoonsysteem, uw keuze: lokaal of in de cloud
• Koppel beller-ID aan contactpersoon in Microsoft 365 en uw database.
• Click2Call. Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM-applicatie.
• Gesprekspop-ups. Gesprekken worden automatisch gekoppeld aan klantrecords.
• Gesprekslogs. Alle gesprekken worden opgeslagen in uw CRM.
Inclusief geavanceerde callcenterfuncties
Meerdere wachtrijstrategieën, zoals routering obv vaardigheden, Round Robin.
Bekijk direct de status van collega’s in andere kantoren.
Train medewerkers tijdens een gesprek met Luisteren, Fluisteren en Inbreken.
Wachtrijbeheerders kunnen medewerkers handmatig aan- en afmelden.
Neem gesprekken op voor training en kwaliteitsbewaking.
Contact
Openingstijden
Onze winkel is beperkt geopend van maandag t/m vrijdag
na telefonische afspraak.
Tevens is het mogelijk dat wij niet aanwezig zijn op de zaak, ivm werkzaamheden buitenshuis. Hebt u een dringende vraag dan bel of mail ons !
Buiten deze tijdstippen alleen op afspraak.
Telefonisch kunt U ons altijd bereiken via ons voicemail systeem
Zakelijke klanten kunnen ons bereiken op ons zakelijk nummer, of zelfs mobiel nummer..
Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten en worden er geen bestellingen verzonden.